Według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024” opublikowanego przez Gemius, 78% polskich internautów dokonuje zakupów online, co wskazuje na tendencję wzrostową rynku e-commerce. W obliczu takiego nasycenia rynku firmy...
Czytaj więcej
E-commerce
E-commerce 2024: Transformacja rynku w Polsce i na świecie
Rok 2024 był przełomowy dla e-commerce, zarówno w Polsce, jak i w ujęciu globalnym. Sektor, który już od lat notuje dynamiczne wzrosty, w ostatnich miesiącach przeszedł kolejną fazę transformacji....
Czytaj więcej
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne procesy płatności, cross-border, automatyzacja procesów i...
Czytaj więcej
Transport na pełnych obrotach: jak firmy radzą sobie ze świątecznymi zakupami
Święta to nie tylko czas wzmożonych zakupów, ale także wyjątkowe wyzwanie dla logistyki. Firmy TSL muszą poradzić sobie z rosnącym zapotrzebowaniem i zorganizować dostawy na czas, mimo przeszkód stawianych...
Czytaj więcej
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity. W planach dalsza ekspansja
Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających e-commerce. W DPD Polska i SwipBox ten intensywny okres zbiegł się...
Czytaj więcej
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do automatów paczkowych. Zewnętrzne...
Czytaj więcej