Staci, lider w logistyce kompletacji zamówień, ogłasza otwarcie nowego magazynu o powierzchni 9 350 m², zaledwie 10 km od Warszawy. Otwarcie nowej lokalizacji jest strategicznym ruchem w międzynarodowej ekspansji Staci i jeszcze bardziej podkreśla zaangażowanie firmy w obsługę klientów na ich kluczowych rynkach.
Po włączeniu Staci do belgijskiej bpostgroup, usługi logistyczne firmy kierującej się maksymą „Myśl globalnie, działaj lokalnie” są już dostępne w Polsce. Oznacza to, że Staci jest teraz w stanie zaspokoić potrzeby swoich międzynarodowych klientów w zakresie duplikacji i strategii wejścia na rynek. Magazyn Staci Polska o powierzchni 9 350 m2 z certyfikatem BREEAM znajduje się w dynamicznym klastrze centrów logistycznych i transportowych w pobliżu Warszawy.
Doświadczenie w zakresie łańcucha dostaw bez granic
Staci zamierza powielić w Polsce swoje bezkonkurencyjne know-how w logistyce handlu detalicznego, w szczególności w zakresie komunikacji i materiałów marketingowych, materiałów POS oraz planowania wydarzeń i wyposażenia sieci POS. Nasze rozwiązania cyfrowe, w pełni monitorowane przepływy logistyczne i dostosowane rozwiązania transportowe już działają, a zespoły ekspertów biznesowych czekają w gotowości.
„Naszą ambicją jest umożliwienie klientom dostępu do naszego wysoce konkurencyjnego, wypróbowanego i przetestowanego modelu łańcucha dostaw w wielu krajach europejskich i USA. Nasi klienci i potencjalni klienci od lat prosili nas o wejście na dynamiczny polski rynek. Cieszymy się, że możemy spełnić ich oczekiwania” – mówi Thomas Mortier, CEO Staci.
O Staci:
Staci, spółka zależna bpostgroup, jest liderem na rynku handlu detalicznego B2B i B2C, D2C i e-commerce dla dużych grup sieciowych (handel detaliczny, GMS i GSS, firmy naftowe, rolno-spożywcze, laboratoria, sieci hoteli i restauracji, banki, ubezpieczyciele, firmy telefoniczne, producenci samochodów, przemysł) oraz sektora publicznego. Staci oferuje dostosowane do potrzeb klienta rozwiązania logistyczne dla produktów z kodami kreskowymi (w tym ADSL, telefonia, części zamienne, akcesoria, kosmetyki, FMCG, sprzęt high-tech i żywność) oraz produktów bez kodów kreskowych (takich jak materiały POS, merchandising, materiały drukowane i eksploatacyjne).
Staci oferuje pełen zakres usług, które opierają się na know-how w zakresie kompletacji zamówień detalicznych, procesach, rozwiązaniach cyfrowych i niestandardowym systemie informacyjnym zaprojektowanym specjalnie do kompletacji zamówień detalicznych, łączenia zasobów i magazynów, optymalizacji transportu i finansowania zapasów.
Staci zatrudnia 5000 osób w ponad 90 lokalizacjach w UE (Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Polska, Hiszpania), Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Azji. Obroty firmy w 2023 r. wyniosły 770 mln euro.
źródło: Staci