InPost rozpoczyna pilotaż wirtualnej kawy, którą każdy użytkownik w podziękowaniu za sumienną pracę może podarować swojemu kurierowi. Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, z okazji Dnia Kuriera i Przewoźnika, wzorem innych popularnych aplikacji konsumenckich oraz w odpowiedzi na sugestie klientów, rozpoczęła pilotaż nowej funkcjonalności w aplikacji InPost Mobile. Po odebraniu przesyłki, aplikacja poprosi o ocenę dostawy w skali od 1 do 5 gwiazdek, a jeżeli usługa zostanie oceniona na 4 lub 5 gwiazdek, na ekranie wyświetli się propozycja podziękowania kurierowi.
– Nasi klienci od dawna sygnalizowali, że chcieliby mieć możliwość wyrażenia wdzięczności wobec kurierów, którzy często wykraczają poza rutynowe obowiązki, by sprostać oczekiwaniom. Wiemy też, że kurierzy niejednokrotnie otrzymują drobne upominki od klientów jako wyraz uznania. Dlatego, wychodząc naprzeciw tym potrzebom i wzorem innych aplikacji, zdecydowaliśmy się uruchomić pilotaż takiego rozwiązania w InPost Mobile. Dlatego wraz z Dniem Kuriera rozpoczynamy pilotaż nowej funkcjonalności aplikacji InPost Mobile – powiedziała Izabela Karolczyk – Szafrańska, Chief Marketing & ESG Officer, InPost.
Izabela Karolczyk Szafrańska zaznacza, że postawienie wirtualnej kawy dla kuriera jest całkowicie uznaniowe i zależne od dobrowolnej decyzji klienta. „Test będzie trwał do końca roku. Po okresie testów zdecydujemy wspólnie ze środowiskiem kurierów o docelowym kształcie programu” – podkreśla.
Wirtualna kawa to forma podziękowania – symboliczny sposób, by wyrazić sympatię i docenić pracę konkretnego kuriera. Nowa funkcjonalność w aplikacji InPost Mobile została uruchomiona właśnie dzisiaj, w polskie święto branżowe – Dzień Kuriera i Przewoźnika.
Jak podarować wirtualną kawę kurierowi?
Po odebraniu przesyłki, aplikacja InPost Mobile poprosi użytkownika o ocenę dostawy w skali od 1 do 5 gwiazdek, gdzie 1 gwiazdka oznacza, że coś nie do końca się udało, a 5 gwiazdek – świetną dostawę. Po przyznaniu 4 lub 5 gwiazdek, na ekranie wyświetli się propozycja postawienia wirtualnej kawy kurierowi, a do wyboru są:
- Kawa mała – 3 zł,
- Kawa średnia – 5 zł
- Kawa duża – 10 zł
Istnieje również możliwość wpisania własnej kwoty. Każda wpłata jest przypisana do konkretnej przesyłki, a co za tym idzie – do konkretnego kuriera. Usługa została uruchomiona wspólnie z platformą buycoffee.to.
Aplikacja InPost Mobile oferuje użytkownikom szereg udogodnień i cieszy się ogromną popularnością, a liczba jej użytkowników w Polsce przekroczyła już 15 mln. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, aplikacja nie tylko ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia: śledzenie paczek w czasie rzeczywistym, zarządzanie zwrotami, korzystanie z powiadomień o statusie przesyłki, płatności w ramach InPost Pay, a także angażuje klientów w ramach programu lojalnościowego w zbieranie InCoinów za korzystanie z naszych usług. Grupa InPost nieustannie rozwija się, wprowadzając nowe produkty i technologie.
źródło: InPost