DHL eCommerce Polska z nową funkcją w aplikacji Mój DHL – uproszczone nadania międzynarodowe bez etykiet
Aktualności Automatyka E-commerce Innowacje Logistyka Technologie

DHL eCommerce Polska z nową funkcją w aplikacji Mój DHL – uproszczone nadania międzynarodowe bez etykiet

Od września użytkownicy aplikacji Mój DHL mogą korzystać z innowacyjnej funkcji, która umożliwia wysyłkę paczek międzynarodowych bez konieczności drukowania etykiet. To rozwiązanie sprawia, że nadawanie przesyłek z DHL jest szybsze i wygodniejsze.

DHL_latwo_nadajeszDzięki nowej funkcjonalności, użytkownicy aplikacji Mój DHL mogą w prosty i intuicyjny sposób wysłać paczkę zarówno do Polski, jak i 27 innych krajów europejskich. Cały proces odbywa się za pośrednictwem nowoczesnego, kafelkowego menu w aplikacji. Umożliwia ono wybór nadania do ponad 150 000 punktów i automatów DHL w całej Europie, a także do sieci ponad 7000 automatów DHL BOX oraz 16000 punktów DHL POP w Polsce, takich jak Żabka czy inni, lokalni partnerzy.

Naszym celem jest tworzenie prostych i intuicyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych. Wprowadzenie nadań międzynarodowych bez etykiet, w aplikacji Mój DHL, to ważny krok w rozwoju standardów obsługi naszych klientów” – tłumaczy Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska. „Aby nadać przesyłkę, wystarczy kilka kliknięć, bez potrzeby drukowania etykiety, przy zachowaniu bardzo konkurencyjnych cen – dodaje.

Funkcja międzynarodowej przesyłki bez etykiety pozwala na przeprowadzenie całego procesu nadania paczki z poziomu aplikacji. Po wybraniu i opłaceniu usługi, wystarczy zostawić przesyłkę w wybranym punkcie lub automacie paczkowym DHL BOX 24/7, bez konieczności drukowania jakichkolwiek dokumentów. To rozwiązanie, które znacznie skraca i upraszcza proces nadawania paczek międzynarodowych.

Aplikacja Mój DHL to także wiele innych praktycznych funkcji, które ułatwiają zarządzanie przesyłkami. Użytkownicy mogą sprawdzać historię swoich paczek, a w przypadku przesyłek krajowych, śledzić kuriera na mapie, kontaktować się z nim telefonicznie, zdalnie otwierać skrytkę w automacie, przekierowywać przesyłki, a także płacić za pobraniem. Aplikacja jest dostępna w języku polskim, jak i angielskim, a dodatkowo oferuje tryb ciemny, który zwiększa komfort korzystania.

Obecnie z aplikacji Mój DHL korzysta już ponad 5 milionów użytkowników w Polsce, co czyni ją jedną z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się aplikacji na rynku przesyłek kurierskich.


źródło: DHL