Shoper nawiązał współpracę z GetResponse w celu dostarczenia właścicielom sklepów internetowych nowoczesnych rozwiązań do automatyzacji marketingu. Dzięki partnerstwu firm sprzedawcy mogą korzystać z narzędzi, które m.in. pomogą odzyskiwać porzucone koszyki, personalizować kampanie i budować długotrwałe relacje z klientami – wszystko bez skomplikowanych konfiguracji.
Właściciele sklepów internetowych zyskują jeszcze większe możliwości rozwoju marketingu online dzięki współpracy Shopera (lidera rozwiązań e-commerce w Polsce) oraz GetResponse (wiodącej platformy do automatyzacji marketingu online). Nowa integracja łączy funkcje obu platform i oferuje łatwy oraz intuicyjny dostęp do zaawansowanych narzędzi do automatyzacji marketingu.
Najważniejsze informacje o współpracy:
Integracja otwiera przed właścicielami sklepów internetowych szerokie możliwości automatyzacji marketingu, w tym między innymi:
- Odzyskiwanie porzuconych koszyków: Automatyczne wysyłanie przypomnień o niedokończonych zakupach z możliwością dodania rabatów;
- Efektywny email marketing: Profesjonalne wiadomości tworzone w oparciu o gotowe szablony lub od podstaw, z personalizowanymi rekomendacjami produktowymi i kodami rabatowymi;
- Precyzyjne targetowanie: Segmentowanie klientów na podstawie historii zakupów i zachowań w sklepie;
- Większa wygoda zakupów: Umożliwienie klientom powrotu do zamówienia na dowolnym urządzeniu.
Integracja została zaprojektowana z myślą o prostocie użytkowania i szerokich możliwościach personalizacji. Wystarczy kilka kliknięć, aby zsynchronizować dane klientów, zamówień i produktów między Shoperem a GetResponse.
– Zwiększenie konwersji i dopasowana, budująca lojalność komunikacja – dostarczenie tych dwóch kluczowych rozwiązań dla każdego sprzedawcy – było głównym celem naszej integracji. Dzięki współpracy i zaangażowaniu zespołów udało się stworzyć narzędzie, które jest intuicyjne i szybkie we wdrożeniu, co czyni je unikalnym na rynku – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes, COO i Head of Product Strategy w GetResponse..
Dla kogo jest to rozwiązanie?
Integracja jest dostępna zarówno dla małych, jak i dużych sklepów internetowych. Dzięki automatycznej synchronizacji danych oraz intuicyjnemu interfejsowi narzędzia te są dostępne dla każdego sprzedawcy, niezależnie od poziomu wiedzy technicznej.
– W Shoperze nawiązujemy partnerstwa, które pomagają sprzedawcom rozwijać biznes i osiągać lepsze wyniki. Śledzimy trendy rynkowe i widzimy, że automatyzacja marketingu staje się kluczowym narzędziem, dlatego zależy nam, by nasi klienci mieli dostęp do nowoczesnych i skutecznych rozwiązań – komentuje Dariusz Kowalski, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Shoper.
Sprzedawcy mogą zacząć korzystać z narzędzia marketing automation poprzez zainstalowanie bezpłatnej aplikacji GetResponse w Shoper App Store.
źródło: Shoper